четвртак, 16. август 2012.

Dušan Stanković VODOINSTALATER PEVARANT



Ja sam pljačkaš pod maskom vodoinstalatera.Imam svoju malu ali odabranu ekipu profesionalnih prevaranata. Pljačkamo po stanovima tako što na brzinu "kao" otklonimo kvar, preskupo naplatimo, da bi se tek po našem odlasku ustanovilo da posao nije urađen kako treba. Posle nas cure cevi, odvodi su zapušeni, a mi smo srećni i zadovoljni jer je još jedna pljačka uspela. Iskustva mojih žrtava možete pročitati na linkovima:

http://www.majstori.info/2008/07/30/vodoinstalater-dusan-stankovic/

http://www.majstori.info/2008/11/09/iskustva-sa-vodoinstalaterom-dusanom-stankovic/

Kada se žrtva javi da reklamira urađeno, naravno da se ne pojavimo da to otklonimo. Imamo preča posla, još mnogo prevara nas čeka.

Ako ste zainteresovani da budete prevareni, samo me pozovite!

063/370-593
063/370-539

011/71-31-811
Adresa: Sibnička 1, Beograd


Pomoć žrtvama:

Tržišna inspekcija
Omladinskih brigada 1, tel. 2699-310
- Odsek za rešavanje prijava građana (dežurna služba), 2699-610 (07.30–22.00)
- Odsek za kontrolu kvaliteta industrijsko-neprehrambenih proizvoda, Omladinskih brigada 1, tel. 2602-334
- Odsek za kontrolu usluga, Omladinskih brigada 1, tel. 2694-592
- Odsek za sprečavanje nelojalne konkurencije, Omladinskih brigada 1, tel. 2694-592
- Odsek za kontrolu merila i mernih jedinica, 27. marta 43-45, tel. 3227-788
- Odsek za opštine Mladenovac i Sopot, Nikole Pašića 27, Mladenovac, tel. 8230-966
- Odsek za opštine Lazarevac i Obrenovac, Karađorđeva 42, Lazarevac, tel. 8122-877
- Automatska telefonska sekretarica za prijavu slučajeva neizdavanja fiskalnih računa: 3620-932
Republička tržišna inspekcija nadležna je za:
- Nadzor prometa robe i usluga
- Kontrolu kvaliteta industrijsko-neprehrambenih proizvoda
- Kontrolu u cilju zaštite potrošača
- Kontrolu merila i mernih jedinica
- Kontrolu upotrebe robnih i uslužnih žigova, znaka kvaliteta i oznake porekla proizvoda
- Kontrolu snabdevenosti tržišta i cene
- Sprečavanje nelojalne konkurencije
- Utvrđivanje uslova za obavljanje privrednih delatnosti

ODSEK ZA ZAŠTITU POTROŠAČA:
011/ 32-27-376
011/32-27-400



2 коментара:

  1. Анониман31. март 2014. 02:51

    Ако желите да се упознате са ЛОПОВОМ позовите водоинсталатера-ЛОПОВА ДУШАНА СТАНКОВИЋ-А.
    УПУТСТВО КАКО ОВАЈ РАДИ :Овај долази на позив преко телефона, како он каже наплаћује 1000 дин долазак па кад вам уђе у кућу каже другу цену али не одмах него када излази ,у случају ако сте старија особа наплати долазак 2,500,00 ако сте жена сами у стану 3,000,00 дин.
    Пре него почне као да поправља квар ви видите да имате мрцину од 100 до 130 кг живе ваге у кући онда вам спусти прљаву торбу на тепих која смрди на фекалије кажете који проблем имате са водом а он крене да као попраља тј. крпи старо нема своје нове делове. Ако тражи да одете из куће да набавите део који му треба јер он наводно неможе боли га стомак сигурно ће те бити покрадени ако га оставите у купатилу.Лично искуство иако је моја жена била у стану однео ми је тренерку из корпе за веш изашао jе док сам ја био у продавници за делове за славину рекавши мојој жени да иде нешто да узме из кола стрпао је испод јакне и вратио се у купатило па је онда сео у дневну собу као да не седи у купатилу док мене чека да му донесем део. Попио је кафу и сок ,сок је тражио три пута.Када сам стигао и донео му део почео је да разбија плочице које није требао да разбија била је у питању само вирбла на вентилу али је рекао да је то неопходно разбио ми је две плочице.Пошто је променио вирблу и разбио плочице кренуо је као да поправља славину тј батерију коју је као поправио али није. Није уградио део који сам му ја донео него неки његов део који је извукао из торбе у међувремену ,тај део сам касније сам морао да намештам јер је заврнуо славину до даске да непушта воду.Оставио ми је део батерије коју сам купио сва срећа да је није понео са собом да не купујем другу.Овај ЛОПОВ је ову услугу наплатио 6.500.00 дин.Ја лично нисам хтео да му платим али је моја супруга под тензијом уплашена да недође до сукоба извадила новац из своје торбе и платила му.Иначе кад му је тражила рачун извадио је књигу и дао је писмени рачун без печата,као заборавио печат.
    На изласку је рекао ако имамо неких рекламација да му се јавимо наравно да сам га више пута после тога звао и сваки пут ми је рекао да ће се он мени јавити од тог његовог посла са рекламацијом нема ништа ЛАЖОВ.
    Осетио сам се као овца ако ме разумете међутим,када сам прочитао коментаре о овом ЛОПОВУ на интернету некако ми је било лакше јер сам увидео да овај вара и краде где год стигне,пријавио сам случај полицији преко пријатеља међутим овај ми је рекао да они ту немогу ништа и да није нека вредност покрадена у стану,како сам прочитао и друге коментаре ја сам и добро прошао надам се да неко ко ово прочита узме се упамет и скрене пажњу комшијама и пријатељима на ЛОПОВА. ПАЗИТЕ СЕ!!!!

    ОдговориИзбриши